با ما تماس بگیرید 22215018 - 021

خانه » خدمات ما » مشاوره‌ی تبلیغاتی و رسانه‌ای

مشاوره‌ی تبلیغاتی و رسانه‌ای

دانش نگارش کمپین تبلیغاتی جامع (بازاریابی، تبلیغات و فروش) نیازمند نگارش(Pretest) اولیه و اجرای هر کمپین از شرایط و موقعیت تولد محصول یا خدمتی که ارائه می‌شود با استفاده از روشهای علمی، تحلیل درستی بدست آید، این تحلیل موقعیت می تواند توسط تحقیقات بازار(Market study) مطالعه رتبه محصول نسبت به رقبا در بازار(Rating)، مطالعه موقعیت محصول در بازار مصرف، شناخت موقعیت محصول از نظر توزیع و کیفیت(Positioning) و بالاخره آسیب شناسی محصول یا خدمت(S.W.O.T) بدست آید.
تیم تحقیقات بازاری که برای نگارش کمپین های ما و استخراج اطلاعات قبل از نگارش کمپین و همچنین سنجش اثربخشی تبلیغات را انجام میدهند دارای سه ویژگی زیر هستند:
اول: سرعت عمل با رعایت همه اصول حرفه ای تحقیق بازار
دوم: دقت عمل با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی تحقیقات بازار
سوم: حفظ امانت و اسرار مشتری بعنوان قانون کشورو ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای
این تحقیقات پس از اجرای کمپین (Posttest) در قالب «سنجش اثربخشی تبلیغات» میزان موفقیت کمپین را استخراج و به مدیر کمپین جهت اطمینان از تحقق اهداف و یا انحراف از دستیابی به اهداف گزارش می نماید.

تبلیغات اثرگذار با برد مناسب بر روی مخاطبین قشر هدف، همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان کالا و خدمات بوده و هست.

گروه رسانه‌ای اروند افتخار دارد با پشتوانه‌ی مشاوره به بزرگان داخل و خارج از کشور در این مهم پیشگام باشد.

برخی مشتریان ما در این بخش عبارتند از:

  1. شرکت قطعات صنعتی ایران (آرمکو)
  2. شرکت درودگران هنرآفرین
  3. شرکت البرز ورزگر ماشین (اومکو)
  4. شرکت اروپایی گرین تکنولوژی در بخش خاورمیانه
  5. شرکت اروپایی بوسکی سرویس در بخش خاورمیانه
  6. و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *